lördag 16 mars 2013

♥ Till min vän....

Jag har en vän, vi ses sällan.
Men hon är en vän som alltid kommer betyda mycket för mig.
Vi stöttade varandra när vi kämpade,
 kämpade att bli fria från NIKOTINET.
Via nätet, stöttade vi och peppade varandra.
Och VI klarade det!!!
Till slut träffades vi, fick en helg på världens bästa SPA
   Japanskt spa, Yasuragi i Stockholm
Vi har följt varandra sedan dess, i med och motgång.

Igår när jag satt och skulle låta en ny ängel födas,
när jag satt och tittade på alla mina pärlor.
DÅ fick jag syn på just denna pärla!!!


DIREKT såg jag min vän framför mig, det blev jättestarkt.
Så när jag skapade denna nya ängel, då var hon med HELA TIDEN.
Så ängeln heter såklart:
C:s Ängel
(Sommarens Ängel)




KRAM och många tankar till dig C ♥


2 kommentarer:

  1. så himla glad för det och för alla dina fina ord. Jag hoppas vi snart kan göra om ett yasuragibesök el. nått annat!
    Stor stor kram till dig <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. VI ska göra om Yasuragi, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge... kramiz ♥

      Radera